Kepelbagaian strategi pembelajaran tulisan asas Bahasa Jepun (Hiragana): satu kajian deskriptif
Kertas kerja ini membincangkan kepelbagaian strategi yang digunakan oleh pelajar dalam mempelajari tulisan asas bahasa Jepun iaitu Hiragana di peringkat asas. Sebagaimana yang diketahui umum, bahasa Jepun mempunyai 3 sistem tulisan iaitu tulisan Hiragana merupakan tulisan paling asas dan diikuti den...
Main Authors: | Roswati Abdul Rashid, Radhiah Ismail, Noor Haslina Mohamad Akhir |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Pusat Pengajian Bahasa dan Linguistik, FSSK, UKM
2007
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/1169/ http://journalarticle.ukm.my/1169/ http://journalarticle.ukm.my/1169/1/9_Kepelbagaian%2520Strategi%2520Pembelajaran_roswati%2520latest%2520edition.pdf |
Similar Items
-
Asas komunikasi Bahasa Jepun
by: Kaiwa
Published: (1997) -
Ketidaksantunan dalam perbualan bahasa Jepun oleh
pemandu pelancong Malaysia
by: Roswati Abdul Rashid,, et al.
Published: (2017) -
Linguistik deskriptif dan nahu bahasa Melayu
by: LUTFI Abas
Published: (1975) -
Sikap mahasiswa UKM terhadap bahasa Jepun:satu kajian kes
by: Natsue, Hieda, et al.
Published: (2014) -
Perkembangan komik dan animasi: satu kajian perbandingan antara Melayu dan Jepun
by: Roslina Mamat,, et al.
Published: (2019)