Kepelbagaian strategi pembelajaran tulisan asas Bahasa Jepun (Hiragana): satu kajian deskriptif

Kertas kerja ini membincangkan kepelbagaian strategi yang digunakan oleh pelajar dalam mempelajari tulisan asas bahasa Jepun iaitu Hiragana di peringkat asas. Sebagaimana yang diketahui umum, bahasa Jepun mempunyai 3 sistem tulisan iaitu tulisan Hiragana merupakan tulisan paling asas dan diikuti den...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Roswati Abdul Rashid, Radhiah Ismail, Noor Haslina Mohamad Akhir
Format: Article
Language:English
Published: Pusat Pengajian Bahasa dan Linguistik, FSSK, UKM 2007
Online Access:http://journalarticle.ukm.my/1169/
http://journalarticle.ukm.my/1169/
http://journalarticle.ukm.my/1169/1/9_Kepelbagaian%2520Strategi%2520Pembelajaran_roswati%2520latest%2520edition.pdf