Kursus Khidmat Pelanggan mantapkan pengendalian pelanggan
Pada 18 & 19 Julai 2016, Unit Pengurusan Kualiti & Latihan (UPKL) Perpustakaan dengan kerjasama Bahagian Pengurusan Bakat UMP telah menganjurkan Kursus Pengendalian Pelanggan di Dewan Tun Fatimah UMP Gambang yang hanya melibatkan pembantu pustakawan sahaja. Penceramah yang dijemput ialah Pua...
Main Author: | |
---|---|
Format: | Bulletin |
Language: | English |
Published: |
Perpustakaan UMP
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://umpir.ump.edu.my/id/eprint/18489/ http://umpir.ump.edu.my/id/eprint/18489/1/Kursus%20Khidmat%20Pelanggan%20mantapkan%20pengendalian%20pelanggan.pdf |
id |
ump-18489 |
---|---|
recordtype |
eprints |
spelling |
ump-184892017-09-19T06:48:52Z http://umpir.ump.edu.my/id/eprint/18489/ Kursus Khidmat Pelanggan mantapkan pengendalian pelanggan UMP, LIB Z719 Libraries (General) Pada 18 & 19 Julai 2016, Unit Pengurusan Kualiti & Latihan (UPKL) Perpustakaan dengan kerjasama Bahagian Pengurusan Bakat UMP telah menganjurkan Kursus Pengendalian Pelanggan di Dewan Tun Fatimah UMP Gambang yang hanya melibatkan pembantu pustakawan sahaja. Penceramah yang dijemput ialah Puan Siti Najihan Karimah binti Mat Ali. Beliau merupakan Penolong Perunding Latihan di INTAN Wilayah Timur. Seramai 32 peserta telah hadir dari Perpustakaan Kampus Pekan dan Gambang. Perpustakaan UMP 2016-05 Bulletin NonPeerReviewed application/pdf en http://umpir.ump.edu.my/id/eprint/18489/1/Kursus%20Khidmat%20Pelanggan%20mantapkan%20pengendalian%20pelanggan.pdf UMP, LIB (2016) Kursus Khidmat Pelanggan mantapkan pengendalian pelanggan. Wadah, 2 . p. 6. ISSN 2180-0456 |
repository_type |
Digital Repository |
institution_category |
Local University |
institution |
Universiti Malaysia Pahang |
building |
UMP Institutional Repository |
collection |
Online Access |
language |
English |
topic |
Z719 Libraries (General) |
spellingShingle |
Z719 Libraries (General) UMP, LIB Kursus Khidmat Pelanggan mantapkan pengendalian pelanggan |
description |
Pada 18 & 19 Julai 2016, Unit Pengurusan Kualiti & Latihan (UPKL) Perpustakaan dengan kerjasama Bahagian Pengurusan Bakat UMP telah menganjurkan Kursus Pengendalian Pelanggan di Dewan Tun Fatimah UMP Gambang yang hanya melibatkan pembantu pustakawan sahaja. Penceramah yang dijemput ialah Puan Siti Najihan Karimah binti Mat Ali. Beliau merupakan Penolong Perunding Latihan di INTAN Wilayah Timur. Seramai 32 peserta telah hadir dari Perpustakaan Kampus Pekan dan Gambang. |
format |
Bulletin |
author |
UMP, LIB |
author_facet |
UMP, LIB |
author_sort |
UMP, LIB |
title |
Kursus Khidmat Pelanggan mantapkan pengendalian pelanggan |
title_short |
Kursus Khidmat Pelanggan mantapkan pengendalian pelanggan |
title_full |
Kursus Khidmat Pelanggan mantapkan pengendalian pelanggan |
title_fullStr |
Kursus Khidmat Pelanggan mantapkan pengendalian pelanggan |
title_full_unstemmed |
Kursus Khidmat Pelanggan mantapkan pengendalian pelanggan |
title_sort |
kursus khidmat pelanggan mantapkan pengendalian pelanggan |
publisher |
Perpustakaan UMP |
publishDate |
2016 |
url |
http://umpir.ump.edu.my/id/eprint/18489/ http://umpir.ump.edu.my/id/eprint/18489/1/Kursus%20Khidmat%20Pelanggan%20mantapkan%20pengendalian%20pelanggan.pdf |
first_indexed |
2023-09-18T22:26:13Z |
last_indexed |
2023-09-18T22:26:13Z |
_version_ |
1777415984179576832 |