Kursus Khidmat Pelanggan mantapkan pengendalian pelanggan

Pada 18 & 19 Julai 2016, Unit Pengurusan Kualiti & Latihan (UPKL) Perpustakaan dengan kerjasama Bahagian Pengurusan Bakat UMP telah menganjurkan Kursus Pengendalian Pelanggan di Dewan Tun Fatimah UMP Gambang yang hanya melibatkan pembantu pustakawan sahaja. Penceramah yang dijemput ialah Pua...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: UMP, LIB
Format: Bulletin
Language:English
Published: Perpustakaan UMP 2016
Subjects:
Online Access:http://umpir.ump.edu.my/id/eprint/18489/
http://umpir.ump.edu.my/id/eprint/18489/1/Kursus%20Khidmat%20Pelanggan%20mantapkan%20pengendalian%20pelanggan.pdf
Description
Summary:Pada 18 & 19 Julai 2016, Unit Pengurusan Kualiti & Latihan (UPKL) Perpustakaan dengan kerjasama Bahagian Pengurusan Bakat UMP telah menganjurkan Kursus Pengendalian Pelanggan di Dewan Tun Fatimah UMP Gambang yang hanya melibatkan pembantu pustakawan sahaja. Penceramah yang dijemput ialah Puan Siti Najihan Karimah binti Mat Ali. Beliau merupakan Penolong Perunding Latihan di INTAN Wilayah Timur. Seramai 32 peserta telah hadir dari Perpustakaan Kampus Pekan dan Gambang.