Memperkasa pembangunan modal insan Malaysia di peringkat kanak-kanak: kajian kebolehlaksanaan dan kebolehintegrasian pendidikan STEM dalam kurikulum PERMATA Negara
Kajian ini adalah mengenai pendidikan STEM (Sains, Teknologi, Kejuruteraan, Matematik) untuk PERMATA Negara dan bertujuan menentukan kebolehlaksanaan pendidikan STEM kepada kanak-kanak 3-4 tahun di taska PERMATA dan kebolehintegrasian pendidikan STEM ke dalam Kurikulum PERMATA Negara. Selain itu,...
Main Authors: | Mazlini Adnan, Aminah Ayob, Ong Eng Tek, Mohd Nasir Ibrahim, Noriah Ishak, Jameyah Sheriff |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
School of Social, Development and Environmental Studies, Faculty of Social Sciences and Humanities, Universiti Kebangsaan Malaysia
2016
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/9799/ http://journalarticle.ukm.my/9799/ http://journalarticle.ukm.my/9799/1/4ok.geografia-jan16-mazlini-edam1_%281%29.pdf |
Similar Items
-
Kurikulum Permata : panduan pendidkan awal kanak-kanak 0-4 tahun
by: Ayob, Aminah, et al.
Published: (2008) -
Kurikulum Permata, pendidikan awal kanak-kanak 0-4 tahun edisi 1
by: Badzis, Mastura
Published: (2008) -
Tarbiah di peringkat kanak-kanak
by: Abu Hassan Din al-Hafiz
Published: (2009) -
Kurikulum permata negara: asuhan dan didikan awal kanak-kanak 0-4 tahun, edisi kedua
by: Badzis, Mastura
Published: (2010) -
Kurikulum permata negara: asuhan dan didikan awal kanak-kanak 0-4 tahun, cetakan ketiga
by: Badzis, Mastura
Published: (2013)