Jurang harapan- tanggapan pengguna: suatu pengukuran kualiti perkhidmatan cukai pendapatan di Malaysia
Kajian ini dijalankan ekoran daripada ketandusan kajian tentang pengukuran kualiti perkhidmatan awam di Malaysia. Kajian berdasarkan soal selidik dikendalikan, dengan suatu adaptasi konstruk-konstruk SERVQUAI Parasuraman, Zeithaml dan Berry (1 985, 1988, 1990) untuk membentuk KUALKHI, suatu set 25 i...
Main Authors: | Aliah Hanim M. Salleh, Ahmad Tarmize Abdul Razak |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
1998
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/7981/ http://journalarticle.ukm.my/7981/ http://journalarticle.ukm.my/7981/1/823-1570-1-SM.pdf |
Similar Items
-
Cukai pendapatan dan perniagaan
by: Faridah Ahmad
Published: (2004) -
Keusahawanan sosial rapat jurang pendapatan
by: Mohamad Rozi, Hassan
Published: (2019) -
Merancang cukai pendapatan dan perniagaan
by: Faridah Ahmad -
Pengukuran kepuasan pelancong terhadap kualiti perkhidmatan di destinasi pelancongan Pulau Kapas: pendekatan faktor analisis
by: Norlida Hanim Mohd Salleh,, et al.
Published: (2011) -
Pengaruh pengiklanan tunjangan terhadap imej korporat mengikut tanggapan pengguna
by: Iskandar Abdullah,, et al.
Published: (2001)