Pemodelan faktor penerimaan perkhidmatan kerajaan mudah alih (m-kerajaan)
Kemajuan teknologi maklumat dan komunikasi (TMK) terutamanya teknologi mudah alih membawa kepada pembangunan aplikasi dan perkhidmatan baharu. Penggunaan teknologi mudah alih menjadikan kerajaan mudah alih (m-kerajaan) satu komponen kerajaan elektronik (e-kerajaan) yang berkuasa, menyedia perkhidmat...
Main Authors: | Ahmad Althunibat, Nor Azan Mat Zin, Noraidah Sahari @ Ashaari |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2012
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/6257/ http://journalarticle.ukm.my/6257/ http://journalarticle.ukm.my/6257/1/1600-3017-1-SM.pdf |
Similar Items
-
Pembangunan dan perlaksanaan perkhidmatan eKerajaan: analisis amalan eKerajaan berpusat rakyat dari perspektif ANT (Actor Network Theory)
by: Hasmiah Kasimin,, et al.
Published: (2013) -
Menguji tahap kepuasan perkhidmatan eKerajaan dengan pendekatan model integrasi
by: Siti Hajar Mohd Idris,, et al.
Published: (2012) -
Inovasi perkhidmatan awam Malaysia melalui pelaksanaan e-Kerajaan: satu kajian empirik tentang penerimaan e-Servis di Lembah Kelang
by: Maizatul Haizan Mahbob,, et al.
Published: (2011) -
Kerajaan rakyat atau kerajaan mahkamah?
by: Bari, Abdul Aziz
Published: (2010) -
Pemerintah dan pemimpin kerajaan-kerajaan negeri
by: Siti Rosnah Haji Ahmad
Published: (2003)