Pengajaran kemahiran komunikasi bagi murid-murid bermasalah pembelajaran teruk.
Murid-murid bermasalah pembelajaran teruk tanpa pertuturan turut mendapat peluang untuk belajar dalam Program Integrasi Pendidikan Khas Bermasalah Pembelajaran. Mereka berkomunikasi dengan guru dan rakan-rakan menggunakan bahasa isyarat sendiri. Perkara ini tentu menyukarkan mereka kerana tidak bole...
| Main Authors: | Noor Aini Ahmad, Zamri Mahamod, Zahara Aziz | 
|---|---|
| Format: | Article | 
| Language: | English | 
| Published: | 
        
      Penerbit UKM    
    
      2012
     | 
| Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/5716/ http://journalarticle.ukm.my/5716/ http://journalarticle.ukm.my/5716/1/11-18%2520Noor%2520Aini%2520et%2520al.UPSI.pdf  | 
Similar Items
- 
                
        
          Pengubahsuaian dalam pengajaran kemahiran Bahasa Malaysia bagi
murid bermasalah pembelajaran        
                  
by: Noor Aini Ahmad,, et al.
Published: (2015) - 
                
        
          Intervensi meningkatkan tumpuan dalam pembelajaran murid bermasalah pembelajaran        
                  
by: Manisah Mohd Ali,, et al.
Published: (2016) - 
                
        
          Pelaksanaan pengajaran kemahiran membaca dan menulis dalam bahasa melayu bagi murid prasekolah bermasalah pendengaran        
                  
by: Jamila K.A. Mohamed Kutty,, et al.
Published: (2012) - 
                
        
          Multimedia interaktif mempertingkatkan pembelajaran kemahiran membaca murid-murid probim        
                  
by: Abdul Rasid Jamian,, et al.
Published: (2012) - 
                
        
          Kaedah peperiksaan bagi murid-murid berkeperluan khas masalah pembelajaran (BKBP)        
                  
by: Mohd. Hanafi Mohd. Yasin,, et al.
Published: (2010)