Peranan pengukuran prestasi strategik ke atas kepuasan kerja dan kekuasaan psikologi dalam kalangan pengurus dalam sektor automotif
kajian pasaran mendapati inovasi, kreativiti dan kejuruteraan semula adalah antara faktor-faktor kejayaan kritikal bagi industri automo tif yang seharusnya di ukur dan di pantau. Faktor faktor ini adalah sebahagian daripada maklumat yang luas skopnya dalam sistem pengukuran prestasi strategik (PPS)...
Main Authors: | Haslina Hassan, Amizawati Mohd Amir, Ruhanita Maelah |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2012
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/5449/ http://journalarticle.ukm.my/5449/ http://journalarticle.ukm.my/5449/1/884-1679-1-SM.pdf |
Similar Items
-
Sistem pengukuran prestasi penting dalam organisasi
by: Mohd Rashid, Ab Hamid
Published: (2013) -
Sistem pengukuran prestasi penting dalam organisasi
by: Mohd Rashid, Ab Hamid
Published: (2013) -
Pengurus dalam pelbagai peranan
by: Maimunah Osman
Published: (2002) -
Model nilai cipta-sama dalam sistem pengukuran prestasi
by: Hazura Mohamed,, et al.
Published: (2015) -
Kesignifikanan model kepuasan komunikasi dalam konteks pengurusan maklumat sektor awam
by: Wan Idros Wan Sulaiman,, et al.
Published: (2014)