Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
please refer fulltext
Main Authors: | Mohd Helmi Abd Rahim, Mohd Khusairi Yahya |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Universiti Kebangsaan Malaysian
1991
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/4887/ http://journalarticle.ukm.my/4887/ http://journalarticle.ukm.my/4887/1/9%281%29.pdf |
Similar Items
-
Mengenal pasti masalah konflik bahagian kreatif dan bahagian pengurusan akaun agensi-agensi periklanan di Malaysia: perspektif personel bahagian kreatif
by: Mohd. Helmi Abd. Rahim,
Published: (1997) -
Pelaksanaan pengurusan pengetahuan oleh agensi kerajaan kajian di Ibu Pejabat Daerah Sentul
by: Muhammad Fauzi bin Hj Abd Kadir
Published: (2015) -
Penggunaan dan kepentingan komponen komunikasi: satu tinjauan ke atas agensi-agensi pembangunan
by: Mohd Yusof Hj Abdullah,
Published: (1987) -
Kesan kegawatan ekonomi ke atas agensi pengiklanan sekitar Kuala Lumpur / Nazlul Farid Ramlan
by: Ramlan, Nazlul Farid
Published: (1998) -
Profesionalisme dalam perkhidmatan akaun Agensi-Agensi Periklanan di Malaysia: satu kajian awal dengan menggunakan indeks profesional McLeod & Hawley
by: Mohd Helmi Abd Rahim,, et al.
Published: (1992)