Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan

please refer fulltext

Bibliographic Details
Main Authors: Mohd Helmi Abd Rahim, Mohd Khusairi Yahya
Format: Article
Language:English
Published: Universiti Kebangsaan Malaysian 1991
Online Access:http://journalarticle.ukm.my/4887/
http://journalarticle.ukm.my/4887/
http://journalarticle.ukm.my/4887/1/9%281%29.pdf
id ukm-4887
recordtype eprints
spelling ukm-48872016-12-14T06:37:12Z http://journalarticle.ukm.my/4887/ Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan Mohd Helmi Abd Rahim, Mohd Khusairi Yahya, please refer fulltext Universiti Kebangsaan Malaysian 1991 Article PeerReviewed application/pdf en http://journalarticle.ukm.my/4887/1/9%281%29.pdf Mohd Helmi Abd Rahim, and Mohd Khusairi Yahya, (1991) Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan. Jurnal Komunikasi ; Malaysian Journal of Communication, 7 . pp. 1-10. ISSN 0128-1496 http://www.ukm.my/jkom
repository_type Digital Repository
institution_category Local University
institution Universiti Kebangasaan Malaysia
building UKM Institutional Repository
collection Online Access
language English
description please refer fulltext
format Article
author Mohd Helmi Abd Rahim,
Mohd Khusairi Yahya,
spellingShingle Mohd Helmi Abd Rahim,
Mohd Khusairi Yahya,
Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
author_facet Mohd Helmi Abd Rahim,
Mohd Khusairi Yahya,
author_sort Mohd Helmi Abd Rahim,
title Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
title_short Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
title_full Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
title_fullStr Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
title_full_unstemmed Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
title_sort hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
publisher Universiti Kebangsaan Malaysian
publishDate 1991
url http://journalarticle.ukm.my/4887/
http://journalarticle.ukm.my/4887/
http://journalarticle.ukm.my/4887/1/9%281%29.pdf
first_indexed 2023-09-18T19:42:47Z
last_indexed 2023-09-18T19:42:47Z
_version_ 1777405701434376192