Kajian kepuasan pelanggan di kalangan pesakit klinik swasta di Seremban, Negeri Sembilan
Satu kajian irisan lintang telah dijalankan untuk menentukan tahap kepuasan pelanggan dalam perkhidmatan pesakit luar klinik swasta di Seremban, Negeri Sembilan dari Disember 1996 hingga Februari 1997. Kaedah pensampelan sistematik dilakukan ke atas pesakit yang mendapatkan rawatan di klinik swasta....
Main Authors: | A M Haliza, MPH., A M Rizal, M.Comm.H., R A M Raja Jamaluddin, MSc PH |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Department Of Community Health, Faculty of Medicine, Universiti Kebangsaan Malaysia
2003
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/4426/ http://journalarticle.ukm.my/4426/ http://journalarticle.ukm.my/4426/1/vol9-02hidayah.pdf |
Similar Items
-
Persepsi masyarakat terhadap kualiti perkhidmatan klinik-klinik kerajaan dan swasta di Lembah Kelang
by: Raja Jamaluddin,R.A.M.,, et al.
Published: (1999) -
Kajian analisis kos rawatan pesakit luar penyakit asma di Jabatan Pesakit Luar,Hospital Seremban
by: Safiah, B.,, et al.
Published: (1998) -
Mengukur kepuasan pelanggan
by: Gerson
Published: (2000) -
Kepatuhan temujanji oleh pesakit di Klinik Optometri UKM
by: Mohd Izzuddin Hairol,, et al.
Published: (2018) -
Perbandingan klinik swasta di bandar dan luar bandar di Negeri Selangor, 2009
by: Sharifa Ezat WP,, et al.
Published: (2009)