Kekeliruan mengecam huruf b-d-p-q di kalangan kanak-kanak pra-sekolah
Kajian ini bertujuan untuk mengkaji tiga jenis kekeliruan huruf b-d-p-q di kalangan kanak-kanak pra-sekolah, iaitu jenis inverted reversal, jenis inverted dan jenis mirror image. Seramai 61 orang kanak-kanak pra-sekolah yang berbangsa Melayu mengambil bahagian dalam kajian ini. Pertamanya, setiap su...
Main Authors: | Ai, Hong Chen, Noor Suriani Mohamad |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Department Of Community Health, Faculty of Medicine, Universiti Kebangsaan Malaysia
2002
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/4416/ http://journalarticle.ukm.my/4416/ http://journalarticle.ukm.my/4416/1/1.pdf |
Similar Items
-
Panduan kognitif kanak-kanak pra-sekolah
by: Nani Menon
Published: (2004) -
Kesediaan kanak-kanak prasekolah mengecam pola matematik
by: Sharifah Norul Akmar Syed Zamri,, et al.
Published: (2014) -
Nilai parameter timpanometri Kanak-kanak Pra-sekolah Normal dan Sindrom Down
by: Noor Alaudin Abdul Wahab,, et al.
Published: (2004) -
Sekolah dan perkembangan kanak-kanak
by: Kamaruddin Hj. Hasan
Published: (1996) -
Kemahiran mencongak dalam kalangan kanak-kanak
by: Norazaliza, Mohd Jamil
Published: (2019)