Maizatul Haizan Mahbob, Mohammed Zin Nordin, & Wan Idros Wan Sulaiman. (2011). Inovasi perkhidmatan awam Malaysia melalui pelaksanaan e-Kerajaan: Satu kajian empirik tentang penerimaan e-Servis di Lembah Kelang. Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationMaizatul Haizan Mahbob, Mohammed Zin Nordin, and Wan Idros Wan Sulaiman. Inovasi Perkhidmatan Awam Malaysia Melalui Pelaksanaan E-Kerajaan: Satu Kajian Empirik Tentang Penerimaan E-Servis Di Lembah Kelang. Universiti Kebangsaan Malaysia, 2011.
MLA (8th ed.) CitationMaizatul Haizan Mahbob, et al. Inovasi Perkhidmatan Awam Malaysia Melalui Pelaksanaan E-Kerajaan: Satu Kajian Empirik Tentang Penerimaan E-Servis Di Lembah Kelang. Universiti Kebangsaan Malaysia, 2011.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.