Kesan faktor kepuasan dan kesetiaan terhadap produktiviti pekerja
Tenaga kerja merupakan faktor penyumbang kepada produktiviti organisasi dan seterusnya menjadi penentu kepada kelangsungan kejayaan dan kemajuan sesebuah negara. Justeru keprihatinan pihak pengurusan organisasi dalam memenuhi kebajikan dan keperluan pekerja diharap dapat meningkatkan tahap kepuasan...
Main Authors: | Nor Arifah Habli, Zalina Mohd Ali, Zainol Mustafa |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2017
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/12725/ http://journalarticle.ukm.my/12725/ http://journalarticle.ukm.my/12725/1/jqma-13-2-paper6.pdf |
Similar Items
-
Kesan ICT terhadap produktiviti pekerja dalam sektor perkhidmatan terpilih di Malaysia
by: Liew, Chei Siang, et al.
Published: (2012) -
Kesan kepuasan pelanggan dan halangan untuk beralih terhadap kesetiaan pelanggan perkhidmatan telekomunikasi selular prabayar
by: Liong , Choong Yeun, et al.
Published: (2005) -
Meneliti kesan tanggungjawab sosial korporat dan imej terhadap kesetiaan pelanggan dalam kalangan pembeli barangan runcit
by: Nor Asiah Omar,, et al.
Published: (2013) -
Impak globalisasi terhadap produktiviti faktor keseluruhan (TFP) sektor perkhidmatan di Malaysia
by: Ferayuliani Yuliyusman,, et al.
Published: (2013) -
Kesan gaya komunikasi doktor perubatan terhadap kepuasan pesakit
by: Fauziah Ismail,, et al.
Published: (2018)