Kemasukan filem Indonesia dalam industri filem tempatan : kajian keatas teknik promosi Grand Brilliance tahun 2005 / Hartinee Hashim
Kajian ini adalah untuk melihat teknik promosi yang digunakan untuk mempromosikan filem Indonesia pada tahun 2005 oleh Grand Brilliance Sdn. Bhd. Fokus kajian adalah kepada filem Tentang dia dan Ungu Violet di dalam mempromosikan filem Indonesia ke dalam industri filem tempatan. Menggunakan teori de...
Format: | Student Project |
---|---|
Language: | English |
Published: |
Faculty of Film, Theatre and Animation
2006
|
Online Access: | http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/18502/ http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/18502/1/PPb_HARTINIEE%20HASHIM%20CT%2006_5.pdf |
Similar Items
-
Dominasi syarikat-syarikat filem gergasi tempatan dalam pasaran industri filem Malaysia. Kajian terhadap Metrowealth Movies Production, Grand Brilliance Sdn. Bhd. dan Tayangan Unggul Sdn. Bhd / Mohd Adib Anas Md Noor
by: Md Noor, Mohd Adib Anas
Published: (2007) -
Sepet (2005): sebuah filem nasional Malaysia
by: Fatimah Muhd Shukri,, et al.
Published: (2018) -
Genre filem biografi: kajian ke atas filem-filem Malaysia kontemporari / Norfariza Subri
by: Subri, Norfariza
Published: (2006) -
Kesopanan dalam komunikasi menerusi filem animasi kanak-kanak tempatan
by: Noor Hasnoor Mohamad Nor,, et al.
Published: (2019) -
Lagu-lagu runut di dalam membantu pembinaan naratif filem : kajian terhadap filem Rock (2005) / Mohd Ferdaus Najib
by: Najib, Mohd Ferdaus
Published: (2006)