Strategi pemasaran produk rekaan oleh Hatta Dolmat / Nurul Jannah Kamarulzaman
Kajian ini mengenai strategi pemasaran yang dilakukan oleh Hatta Dolmat untuk memasarkan rekaanya. Hatta Dolmat merupakan seorang pereka fesyen di Malaysia yang kreatif dan berbakat. Hatta Dolmat kreatif dalam memberi sentuhan artistik untuk setiap rekaanya. Bagi menjaga kestabilan karier nya sebaga...
Main Author: | Kamarulzaman, Nurul Jannah |
---|---|
Format: | Student Project |
Language: | English |
Published: |
Faculty of Film, Theatre and Animation
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15945/ http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15945/1/PPb_NURUL%20JANNAH%20KAMARULZAMAN%20FF%2015_5.pdf |
Similar Items
-
Rekaan busana kerja bagi muslimah
Published: (2007) -
Evolusi pemasaran industri songket melalui lensa pemasaran 7p / Nur Azrin Abdullah Zawawi
by: Abdullah Zawawi, Nur Azrin
Published: (2015) -
Pakaian Melayu sepanjang zaman
by: Abbas Alias
Published: (2003) -
Istilah berilustrasi seni reka fesyen
Published: (1997) -
Fesyen muslimah (Evening Dress)
Published: (2007)