Penggunaan strategi pemasaran 7p dalam produk seramik negara / Noralia Sulaiman
Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia (PKKM) merupakan pihak yang bertanggungjawab untuk memasarkan produk kraftangan di seluruh Malaysia. Kajian ini lebih memfokuskan kepada penggunaan strategi campuran pemasaran. Industri seramik di Malaysia telah mengalami persaingan yang hebat dengan luar nega...
Main Author: | Sulaiman, Noralia |
---|---|
Format: | Student Project |
Language: | English |
Published: |
Faculty of Film, Theatre and Animation
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15940/ http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15940/1/PPb_NORALIA%20SULAIMAN%20FF%2015_5.pdf |
Similar Items
-
Seramik
by: Jasman Ahmad
Published: (1996) -
Evolusi pemasaran industri songket melalui lensa pemasaran 7p / Nur Azrin Abdullah Zawawi
by: Abdullah Zawawi, Nur Azrin
Published: (2015) -
Strategi pemasaran produk rekaan oleh Hatta Dolmat / Nurul Jannah Kamarulzaman
by: Kamarulzaman, Nurul Jannah
Published: (2015) -
Penggunaan kaedah ukur rujuk dalam pemprosesan seramik bagi meningkatkan kualiti dan produktiviti
by: Hassan, Azmi, et al.
Published: (2001) -
Seni ukiran seramik
by: Jasiman Ahmad
Published: (2000)