Mengenalpasti faktor-faktor yang menyumbang kepada kecemerlangan perkhidmatan dan kemudahan di Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR 1), Universiti Teknologi MARA, Shah Alam, Selangor / Noor Afliza Mohamed
Satu penyelidikan bagi mengenalpasti faktor-faktor yang menyumbangkan kepada kejayaan perkhidmatan dan kemudahan di PTARl telah dijalankan. Penyelidikan ini dijalankan bertujuan mengetahui apakah faktor-faktor yang menyumbang kepada kejayaan perkhidmatan dan kemudahan yang ditawarkan dan sejauh mana...
Main Author: | |
---|---|
Format: | Student Project |
Language: | English |
Published: |
Faculty of Information Management
2001
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15824/ http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15824/1/PPb_NOOR%20AFLIZA%20MOHAMED%20IM%2001_5.pdf |
id |
uitm-15824 |
---|---|
recordtype |
eprints |
spelling |
uitm-158242017-01-04T04:29:20Z http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15824/ Mengenalpasti faktor-faktor yang menyumbang kepada kecemerlangan perkhidmatan dan kemudahan di Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR 1), Universiti Teknologi MARA, Shah Alam, Selangor / Noor Afliza Mohamed Mohamed, Noor Afliza Library Science. Information Science Malaysia Satu penyelidikan bagi mengenalpasti faktor-faktor yang menyumbangkan kepada kejayaan perkhidmatan dan kemudahan di PTARl telah dijalankan. Penyelidikan ini dijalankan bertujuan mengetahui apakah faktor-faktor yang menyumbang kepada kejayaan perkhidmatan dan kemudahan yang ditawarkan dan sejauh manakah ianya dapat dicapai di dalam meningkatkan imej PTARl. Penyelidik juga dapat mengetahui persepsi dan pandangan pengguna terhadap perkhidmatan dan kemudahan yang ditawarkan di PTARl setelah responden menjawab borang soal selidik yang telah diedarkan. Penyelidik telah memilih seramai 200 orang responden bagi menjawab borang soal selidik ini. Secara keseluruhannya, penyelidik mendapati hanya 75% responden yang berpuashati dengan perkhidmatan dan kemudahan yang ditawarkan di PTARl. Oleh itu, penyelidik mencadangkan agar PTARl dapat mempergiatkan lagi usaha-usaha di dalam meningkatkan imej dan menarik lebih ramai pengguna mengunjungi PTARl. Selain itu, penyelidik berharap agar ada penyelidikan-penyelidikan yang akan datang membuat penyelidikan susulan memandangkan penyelidikan dalam bidang ini masih kurang dijalankan. Faculty of Information Management 2001 Student Project NonPeerReviewed text en http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15824/1/PPb_NOOR%20AFLIZA%20MOHAMED%20IM%2001_5.pdf Mohamed, Noor Afliza (2001) Mengenalpasti faktor-faktor yang menyumbang kepada kecemerlangan perkhidmatan dan kemudahan di Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR 1), Universiti Teknologi MARA, Shah Alam, Selangor / Noor Afliza Mohamed. [Student Project] (Unpublished) |
repository_type |
Digital Repository |
institution_category |
Local University |
institution |
Universiti Teknologi MARA |
building |
UiTM Institutional Repository |
collection |
Online Access |
language |
English |
topic |
Library Science. Information Science Malaysia |
spellingShingle |
Library Science. Information Science Malaysia Mohamed, Noor Afliza Mengenalpasti faktor-faktor yang menyumbang kepada kecemerlangan perkhidmatan dan kemudahan di Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR 1), Universiti Teknologi MARA, Shah Alam, Selangor / Noor Afliza Mohamed |
description |
Satu penyelidikan bagi mengenalpasti faktor-faktor yang menyumbangkan kepada kejayaan perkhidmatan dan kemudahan di PTARl telah dijalankan. Penyelidikan ini dijalankan bertujuan mengetahui apakah faktor-faktor yang menyumbang kepada kejayaan perkhidmatan dan kemudahan yang ditawarkan dan sejauh manakah ianya dapat dicapai di dalam meningkatkan imej PTARl. Penyelidik juga dapat mengetahui persepsi dan pandangan pengguna terhadap perkhidmatan dan kemudahan yang ditawarkan di PTARl setelah responden menjawab borang soal selidik yang telah diedarkan. Penyelidik telah memilih seramai 200 orang responden bagi menjawab borang soal selidik ini. Secara keseluruhannya, penyelidik mendapati hanya 75% responden yang berpuashati dengan perkhidmatan dan kemudahan yang ditawarkan di PTARl. Oleh itu, penyelidik mencadangkan agar PTARl dapat mempergiatkan lagi usaha-usaha di dalam meningkatkan imej dan menarik lebih ramai pengguna mengunjungi PTARl. Selain itu, penyelidik berharap agar ada penyelidikan-penyelidikan yang akan datang membuat penyelidikan susulan memandangkan penyelidikan dalam bidang ini masih kurang dijalankan. |
format |
Student Project |
author |
Mohamed, Noor Afliza |
author_facet |
Mohamed, Noor Afliza |
author_sort |
Mohamed, Noor Afliza |
title |
Mengenalpasti faktor-faktor yang menyumbang kepada kecemerlangan perkhidmatan dan kemudahan di Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR 1), Universiti Teknologi MARA, Shah Alam, Selangor / Noor Afliza Mohamed |
title_short |
Mengenalpasti faktor-faktor yang menyumbang kepada kecemerlangan perkhidmatan dan kemudahan di Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR 1), Universiti Teknologi MARA, Shah Alam, Selangor / Noor Afliza Mohamed |
title_full |
Mengenalpasti faktor-faktor yang menyumbang kepada kecemerlangan perkhidmatan dan kemudahan di Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR 1), Universiti Teknologi MARA, Shah Alam, Selangor / Noor Afliza Mohamed |
title_fullStr |
Mengenalpasti faktor-faktor yang menyumbang kepada kecemerlangan perkhidmatan dan kemudahan di Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR 1), Universiti Teknologi MARA, Shah Alam, Selangor / Noor Afliza Mohamed |
title_full_unstemmed |
Mengenalpasti faktor-faktor yang menyumbang kepada kecemerlangan perkhidmatan dan kemudahan di Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR 1), Universiti Teknologi MARA, Shah Alam, Selangor / Noor Afliza Mohamed |
title_sort |
mengenalpasti faktor-faktor yang menyumbang kepada kecemerlangan perkhidmatan dan kemudahan di perpustakaan tun abdul razak (ptar 1), universiti teknologi mara, shah alam, selangor / noor afliza mohamed |
publisher |
Faculty of Information Management |
publishDate |
2001 |
url |
http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15824/ http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15824/1/PPb_NOOR%20AFLIZA%20MOHAMED%20IM%2001_5.pdf |
first_indexed |
2023-09-18T22:54:44Z |
last_indexed |
2023-09-18T22:54:44Z |
_version_ |
1777417777673404416 |