Genre sebagai satu strategi pemasaran dalam industri filem Malaysia / Raja Syafiqah Nur Fatin Raja Azhari
Kajian ini dilakukan bertujuan untuk mengenal pasti tentang penggunaan genre sebagai strategi pemasaran dalam industri perfileman Malaysia. Kajian ini menghujahkan korelasi di antara penggunaan genre sebagai strategi pemasaran dan kejayaan komersial sesebuah filem. Latihan akademik ini meneliti baga...
Main Author: | Raja Azhari, Raja Syafiqah Nur Fatin |
---|---|
Format: | Student Project |
Language: | English |
Published: |
Faculty of Film, Theatre and Animation
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15063/ http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15063/1/PPb_RAJA%20SYAFIQAH%20NUR%20FATIN%20RAJA%20AZHARI%20FF%2014_5.pdf |
Similar Items
-
Digital privacy awareness among selected millennials in Kuala Lumpur and Selangor / Raja Nur Syafiqah Raja Nazarruddin
by: Raja Nazarruddin, Raja Nur Syafiqah
Published: (2019) -
Penerbitan filem dokumentari : satu tinjauan terhadap perkembangan sejarah dan teknologi / Raja Ahmad Alauddin
by: Alauddin, Raja Ahmad
Published: (2004) -
Majlis Raja-Raja kedudukan dan peranan dalam Perlembagaan Malaysia
by: Abdul Aziz Bari
Published: (2002) -
Kerjaya sebagai Tentera Laut DiRaja Malaysia
by: Sarinah Ahmad
Published: (2006) -
An explorative investigation on the sustainability of knowledge repository establishment : the case of Malaysian public sector / Raja Faralita Raja Mohamad and Siti Arpah Noordin
by: Raja Mohamad, Raja Faralita, et al.
Published: (2014)